De ruzie tussen Taylor Swift en Apple blijkt inmiddels meer dan voorbij. Eerder dreigde de 26 jarige Tay Tay er nog meer haar muziek nooit op Apple Music te publiceren, omdat Apple artiesten niet uit wilde betalen als mensen nog in hun proefperiode zaten. Nu lijken de twee beste vrienden.

Twee weken geleden verscheen de eerste reclame van Taylor voor Apple Music. Een hilarisch spotje van een hardlopende en rappende Swift terwijl ze naar Jumpman luistert op de streaming dienst. De reclame is duidelijk gericht op het grote publiek om duidelijk te maken hoe gemakkelijk (en gevaarlijk) de speciale playlists van Apple Music zijn.

Inmiddels is er een tweede reclame verschenen met Swift in de hoofdrol. Sterker nog, er gaan er nog veel meer komen heeft ze gezegd in een interview. De reclames zullen worden uitgebracht als ‘singles’, dus verwacht weer een nieuwe over een paar weken.

Taylor Swift en Apple maken samen geweldige reclames

In dit spotje is Taylor druk bezig met zichzelf klaar te maken voor een avondje stappen. En om alvast in de mood te komen zet ze een playlist op. Met daarin schijnbaar een nummer dat ze vroeger op de middelbare veel luisterde. Wie Taylor Swift wilt zien playbacken en uit haar dak wilt zien gaan op Jimmy Eat World’s The Middle, moet maar snel het tweede filmpje hieronder kijken.

Wat vind jij van de reclames? Zijn ze een hit of juist een miss? Spotify is toch wel de meest gebruikte streamingdienst hier in Nederland. Maar zal het met deze spotjes lukken om meer marktaandeel te scoren door Apple?

Comments

comments

Posted by:Thomas Meijer

Vierentwintigjarige ontwerper, fotograaf en liefhebber van alle creatieve dingen. Hoofdredacteur bij Mishmag en grafisch ontwerper bij ijsthee

Geef een reactie