Hoe vet zijn deze kleiachtige 3D figuurtjes? Gecreëerd door de Koreaanse Superfiction, tonen ze wat hij noemt ‘The Happy Life’.

Superfiction creëert geweldige visuals voor Hanwha 1

Door unieke ervaringen en emoties uit te beelden, probeert hij zo niet alleen visueel je aan te spreken, maar ook je hart. In samenwerking met het Zuid Koreaanse Hanwha, een grote multinational, heeft Superfiction een aantal zomerse advertenties gemaakt.

Doormiddel van het opzoeken van het creatieve spel, probeert de Zuid Koreaan een nieuwe ingredient toe te voegen in de wereld van design. Iets moet niet alleen visueel mooi zijn en het probleem van de opdrachtgever oplossen. Maar moet ook iets doen met je emoties, en je blij en gelukkig achterlaten. Het is bijna kunstzinnig te noemen.

Je blij achterlaten doen deze advertenties voor Hanwha zeker. Ik weet eigenlijk niet precies goed wat ze je proberen te verkopen, behalve dat het allemaal een zomers thema heeft en het er prachtig uitziet. Dit soort dingen laten inderdaad een glimlach achter op mijn gezicht.

Superfiction creëert geweldige visuals voor Hanwha 2

Superfiction creëert geweldige visuals voor Hanwha 4

Superfiction creëert geweldige visuals voor Hanwha 7

Via: Behance

Comments

comments

Posted by:Thomas Meijer

Vierentwintigjarige ontwerper, fotograaf en liefhebber van alle creatieve dingen. Hoofdredacteur bij Mishmag en grafisch ontwerper bij ijsthee